Etichete

, , , , , , , ,

Știam eu că ziua a șasea va aduce ceva inedit în vacanța noastră. Și așa a fost. 🙂
Ne-am trezit devreme cu toate că am fi dorit să stăm treji toată noaptea pentru a ne uita la festivitatea de deschidere a Olimpiadei de la Rio de Janeiro, dar n-a fost așa. Am fost prea obosiți pentru a putea rezista însă am reușit ca la 7:00 să fim pe plajă. Era aproape goală.

Pentru că nu mai venise lume înaintea noastră, amprentele pescărușilor erau intacte. Ne-am adus aminte de anul trecut atunci când am „salvat” aceste amprente în ipsos. Au ieșit strașnice. Nu am imagini acum dar atașez unele de pe blogul Casa de la mare, asta pentru că eram împreună atunci când le-am realizat. Așa veți putea vedea ce minunăție a ieșit și poate, dacă veți dori, să încercați voi înșivă. Se pot confecționa souveniruri unicat.                            colaj-amprente-pescarus-e1456769506578

20160806_07360420160806_07441920160806_074355

Ziua a fost perfectă dar pe măsură ce orele au trecut, plaja s-a aglonerat tot mai tare. Se pare că lumea n-a uitat de week-end și s-a avântat către mare. Chiar și așa, a fost loc pentru toți. 🙂

Spuneam că am simțit că vom avea parte de ceva inedit și așa s-a și întâmplat. Copiii au avut ocazia să vadă un catamaran.
Ce este acela?
Catamaranul este o ambarcațiune cu pânze alcătuită din două corpuri de plutire; pirogă cu două flotoare laterale. Este o modalitate minunată de a te relaxa pe mare dar și de a-ți exersa abilitățile de marinar.                              20160806_113115 20160806_113339

Pentru că marea era destul de agitată, copiii nu au putut pleca în larg dar au făcut o plimbare. Senzația este foarte frumoasă și, cu siguranță, în larg este mult mai intensă. Dar timpul nu-i pierdut, important este că am făcut cunoștință cu el.

După câteva minute bune în care ne-a legănat dar și alimentat imaginația, ne-am luat rămas bun. Mulțumim frumos lui Ciprian, cel care a dorit a ne răsfăța, ca de atâtea ori!

20160806_114831

Am revenit la joaca pe nisip și copiii au experimentat pentru prima dată în acest an, îngropatul în nisip. Până acum Luca a refuzat dat pentru că Sebi a fost acela care a dat startul, a vrut să experimenteze și el. Și a fost bine.

20160806_103257 20160806_174609

Alți copii au fost foarte creativi iar de-a lungul plajei puteau fi zărite creațiile lor; nenumărate castele, animăluțe ori alte forme mai ciudate. Pentru noi, care nu am știut a le interpreta.

20160806_194510 20160806_194225

Anul ăsta am văzut multe cârduri de păsări călătoare. Oare să plece așa degrabă sau erau la antrenament?

20160806_185108

Astăzi, a doua repriză de plajă a durat mai mult pentru că am ajuns la ora 17:00 dar și pentru că așa s-a cerut. Am prins un apus minunat și niște aerosoli binefăcători (pentru noi, cei care nu fumăm).

20160806_194104

Un august călduros și o vacanță tihnită. Mai e foarte puțin și șederea noastră la țărmul mării ajunge la final. Să o parcurgem cu sănătate, asta pentru că Luca dă semne că o urechiușă nu este în ordine. Nu mă miră dacă contabilizez câte ziduri de apă au fost sparte. Ori, mai și sare pe unde nu trebuie, apa asta nărăvașă. Vedem cum va trece noaptea.