Etichete

, , , , , , , , , , ,

Nici anul ăsta nu am dorit a rata activitățile pe care le poți face pe marginea Calendarului de Advent. L-am descoperit când Luca a intrat în școală și mă bucur că a fost așa. Consider că îți poate înlesni tot soiul de activități, discuții dar și momente ce au altă vibrație în această perioadă atât de specială a anului.

Calendarul de anul trecut ca și cele din ceilalți ani au avut ca postament activități pe marginea cărților de Crăciun. Au fost mai multe cerințe bazate pe îndemânare, pictură, desen ori crafturi, lucruri pe care Luca nu le prea îndrăgește sau trebuie să fie într-o formă specială pentru a le da curs. Dar am găsit, chiar și așa în aceste condiții, clipe ce acum au un parfum aparte. Anul trecut a fost acasă și Răzvan și alături de el crafturile s-au văzut diferit.🙂

Al treilea calendar de advent din viața noastră

În așteptarea Crăciunului, activități specifice

Al treilea calendar de advent din viața noastră

Și acum, am confecționat un postament pe care să agăț cerințele, ia ele se odihnesc în niște plicuri. 25 la număr, în fiecare există o propoziție, mai degrabă o întrebare – un gând – o constatare la care copilul să răspundă. Limba aleasă – engleză.

Postamentul l-am confecționat din două baghete de lemn pe care le-am cumpărat de la Dedeman și din care tatăl copilului a confecționat o scară. Am îmbrăcat-o într-o ghirlandă de brad.

20161130_164619

Spuneam că am confecționat 25 de plicuri în care am pus două cartoline; pe una este scrisă o propoziție /  întrebare. Pe cealaltă se dorește a se da răspunsul sau a se scrie un gând ori o remarcă îndreptată spre Moș Crăciun în care Luca crede 100%.

advent-envelopes  from  ellaclaireinspired.com 20161130_124301

20161130_13181220161130_13181820161130_13482020161130_13483920161130_16374320161130_163806

După ce toate plicurile au fost confecționate și cartoline s-au pitit în ele, le-am agățat pe scară cu ajutorul unor cleștuțe foarte mici.

20161130_164824

Și s-au potrivit de minune!🙂

20161130_17212920161201_085447

Dacă doriți să vedeți întrebările ele se găsesc în fișierul de mai jos.

what-is-the-true –  întrebări Calendar de Advent

Pe lângă întrebările care se află în plicuri, am găsit câteva, la adresa Urban BlissMedia.com, în care se află cerințe de activități practice. Poate Luca va dori să se agațe de una dintre ele, cine știe. Aș încerca să confecționăm o căsuță de turtă dulce.🙂

20161201_093351

Nu lipsesc cărțile dar de data asta voi fi încântată dacă va continua seria de la „Detectivii Timpului” acolo unde a ajuns la cartea numărul 6. Despre această serie de cărți am scris și puteți citit accesând link-ul de mai jos.

„Detectivii timpului” , o nouă serie de cărți fascinante

20161201_085010

Ultima sosită este,

20161201_115701

De asemenea, din achizițiile făcute în ultimul timp voi vedea ce anume va alege Luca să citească. Trebuie să țin cont că programul lui este mai încărcat, că au început tezele și timpul este ocupat de alte activități legate de școală.

20161201_09183420161201_085415

Se găsesc multe oferte în limba engleză pe care copilul le-a cerut iar eu nu am putut să nu dau curs acestor cerințe.

De asemenea, am adus în atenția lui o minunată carte de sezon „Enciclopedia Crăciunului”, carte ce am primit-o de la draga mea prietenă Alina.

În Germania și în America, „murătura de Crăciun“ nu este o murătură…
În Anglia, „mâța-n colt“ nu este o pisicî ce stî în colț…
În unele regiuni din Franța, darurile nu sunt aduse de Moș Crăciun, ci de Tante Aria…
În Italia, Crăciunul este vestit și azi de zamponari in costum tradițional…
În Mexic, copiii trebuie să pună mâna nu numai pe daruri, ci și pe pinata…

Crăciunul înfierbântă de veacuri imaginația oamenilor, care au creat mii de obiceiuri și de obiecte pentru a sărbători Nașterea Domnului. Enciclopedia Crăciunului face un inventar irezistibil al acestora. În articole bine documentate, care ne poartă în vremuri apuse, dar și în prezent, volumul trece în revistă filme, cărți și cântece care au înveselit atmosfera magică a Crăciunului. Pentru farmecul lui stau mărturie și ilustrațiile. Așadar, ocolul lumii într-o carte numai buna de pus sub brad, în seara de ajun…                         calendar-de-advent-20161

Și pentru că astăzi s-a întâlnit cu doamna de engleză, primul pliculeț a fost deschis alături de ea. O mare bucurie. Dacă s-a putea, ar vrea să fie aici mult mai mult pentru a putea vorbi în engleză mult… mai tot timpul.🙂 Mai jos am redat doar câteva cuvinte din discuția lor.
Christmas is celebrated to remember the birth of of Jesus Christ, who Christians believe is the Son of God.
We love Christmas because is a spirit and a joy on having family. It s a holiday for family, for rejoin and forgiveness. For a new beginning and … everything.
Christmas is now celebrated by people around the world, whether they are Christians or not. It’s a time when family and friends come together and remember the good things they have. People, and especially children, also like Christmas as it’s a time when you give and receive presents!
– What do you like about Christmas?
– About Christmas I like to be with family and, of course, I like the gifts.

20161201_123923

După ce fiecare întrebare va primi răspunsul, va fi pusă într-un coșuleț acolo unde se află și alte întrebări dar și cerințele de care pomeneam mai sus.

20161201_125234 20161201_125533

Vă dorim o lună decembrie de vis! Cu tihnă multă și sănătate!