Etichete

, ,

Atunci  cand  povesteam  despre  ,,Castelul  de  gheta”,  va  spuneam  ca  nu  sunt  la  prima  ,,constructie  de  anvergura”  si  ca  am  experienta  de  calfa  dar  si  de  zidar!

De  fapt,  experienta  mea  in  aceasta  directie,  a  inceput  cand  o  doamna Manuela,  si-a  propus , ca  la  inspectia  finala  de  grad  I,  sa  faca  o  lectie  despre  culori  si  forme.

Pana  aici  nimic  deosebit,  insa  lectia  trebuia  tinuta  cu  o  grupa  de  prichindei  de  3  ani!

Unde  mai  pui  ca  la  trei  ani,  programa  scolara  spune  ca  cel  mic  trebuie  sa  stie  doar  trei  culori(  rosu,  galben  si  albastru )  iar  formele  cunoscute  sunt,  cercul  si   patratul !

Asta  da  provocare !

In   proiectul  ei  era  un  castel  si  uite  asa  a  venit  ideea  confectionarii  unui  palat,  palat  cu  care  copiii  sa  interactioneze.

Numai  bun,  pentru  ca  formele  geometrice  pe  care  le  vedeti  sub  forma  de  ferestre,  au  fost  colorate  la  propriu,  cu  guase,  de  catre  cei  mici.

In  partea  de  sus  am  finisat  doar  lateralele,  pentru  ca  pe  mijloc,  s-a  dorit  un  postament  pentru  a  putea  fi  folosita  ,,Tehnica  blazonului”.

In  partea  din  mijloc  a  castelului  a  fost  pusa  o placa,  ce  avea  rol  de  pod,  si  pe  care  copiii de  la  centrul  ,,Nisip  si  apa” ,  au  expus  figurinele  confectionate  de  ei.

Din  pacate  nu  am  fotografii  care  sa  arate    ferestrele  palatului  colorate  de  copii,  insa  dupa  nota  primita  de  doamna  educatoare  la  final  si  anume,  10 (zece) , trebuie  ca  a  fost  o  lectie  foarte  reusita!

Insa  acest  lucru  poate  confirma  numai  cea  care  a  trait-o  pe  viu,  eu  cea  din  umbra  asigurandu-va  ca  am  pus  in  peretii  acestui   castel   toate   gandurile  bune   si   toata   priceperea   mea!

